Reklamation og returnering

Reklamation og returnering
Ønsker du at indgive en reklamation eller returnere en vare, skal du udfylde en returseddel. Før du går i gang, anbefaler vi dig, at se vores video, som beskriver vores proces for reklamationer.
Ved returnering af et produkt skal retursedlen vedlægges produktet. Produktet skal pakkes og emballeres forsvarligt under forsendelsen.
Når du returnerer en vare, skal du være opmærksom på, at emballagen udgør en væsentlig del af varen. Varen kan derfor ikke anses at være returneret i væsentlig samme stand og mængde, hvis originalemballagen ikke medfølger eller er beskadiget. Husk derfor altid at gemme emballagen, til du er sikker på, at du vil beholde varen.
Ombytning:
Fortryder du den købte vare og gerne vil havde den ombyttet til en mindre eller større model, kan dette ske INDEN FOR 14 dage.
Fortrydelsesretten bortfalder hvis produkterne er påsat dit eget logo eller anden form for special dekoration. Ved returnering gælder ovenstående krav omkring.
- Vedlæg retursedlen med følgende information:
Firmanavn, Adresse, Tlf nr, CVR nr, og kontaktnavn. Angiv produkt navn og hvad skal den byttes til. - Ved reklamation skal fejl uddybes/beskrives.
- Send returforsendelsen til vores adresse.
- Vi behandler din reklamation inden for 2-6 hverdage efter modtagelse.
Når retursedlen er udfyldt skal den vedlægges sammen med din vare og sendes til:
Hebro Danmark ApS
Industrivej 5
6630 Rødding
Mrk. ”Returvarer”